Paperless - zyskaj nowe możliwości biznesowe!

Jest to innowacyjna usługa pozwalająca ograniczyć, a nawet całkowicie wyeliminować koszty związane z papierowym obiegiem dokumentów, które w skali roku mogą sięgać nawet setek tysięcy złotych. W praktyce oznacza to wdrożenie w firmach rozwiązań paperless takich jak: system elektronicznego obiegu dokumentów, mobilny podpis elektroniczny czy rozwiązania chmurowe.

Jakie korzyści przynosi firmom podejście Paperless?

Serdecznie zapraszamy na I edycję Asseco Paperless Forum, które odbędzie się 10 marca 2020 roku w Warszawie (Sound Garden Hotel).

„Paperless jest to strategia, która pozwala na pełną rezygnację z papieru w całym procesie biznesowym - od początku wejścia dokumentu do systemu poprzez jego obieg w całym procesie biznesowym w firmie - z zachowaniem jego dowodowości prawnej.”

Artur Miękina,
Dyrektor Sprzedaży Projektów Kluczowych
Pion Usług Bezpieczeństwa i Zaufania, Asseco Data Systems

Andrzej Dopierała

Zalety Paperless w firmie i w komunikacji z klientami:

Krótszy czas obsługi

procesy online szybsze niż tradycyjne

Innowacyjność technologiczna

mobilne usługi i rozwiązania

Innowacyjność marketingowa

zagadnienie interesujące na rynku

Oszczędności finansowe

w ramach procesów wewnętrznych oraz zewnętrznych

Zgodny z prawem

polskim i unijnym

Bezpieczeństwo technologiczne i prawne

brak możliwości podrobienia podpisu elektronicznego

Przyjazne dla środowiska

dzięki ograniczeniu zużycia papieru

Process Paperless

Przedsiębiorcy są różni, ale łączy ich jedno: dokumenty, dużo dokumentów.

Jak usprawnić procesy? Rozwiązanie jest proste: Proces Paperless.

Usługa Paperless

Podpis elektroniczny w chmurze

Z SimplySign ważne dokumenty podpiszesz online bezpiecznie niezależnie od miejsca i czasu!

SimplySign to mobilny podpis elektroniczny, który pozwala na podpisywanie dokumentów za pomocą smartfona lub tabletu. Zapewnia on oszczędność czasu i papieru, a przy tym gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych on-line. W praktyce daje możliwość podpisywania i nadawania mocy prawnej wszelkim e-dokumentom kilkoma dotknięciami ekranu oraz całkowicie eliminuje papierowy obieg dokumentów w organizacji.

Chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami przez e-mail: infolinia@certum.pl lub tel. 801 540 340, +48 91 4801340

Poznaj funkcjonalności SimplySign
System Zarządzania Procesami i Obiegiem Informacji w Organizacji

Nowoczesny System Zarządzania Organizacją zwiększy Twoją przewagę nad konkurencją!

Sprawne i bezpieczne zarządzanie procesami decyzyjnymi w firmie przy codziennym wzroście liczby danych i informacji jest dla każdej organizacji dużym wyzwaniem. Koliber to system, który pozwala na zarządzanie elektronicznym obiegiem wszystkich dokumentów w organizacji oraz sprawny przepływ informacji i decyzji, a tym samym przyśpiesza obsługę procesów biznesowych, takich jak: rozliczanie faktur, zakupy, zarządzanie kadrami i projektami, budżetowanie i wiele innych. Wdrożenie w firmie systemu do elektronicznego obiegu informacji prowadzi do ograniczenia, a z czasem całkowitego wyeliminowania papierowej dokumentacji.

Chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami przez e-mail: koliber@assecods.pl

Poznaj funkcjonalności Kolibra
System Zarządzania Procesami i Obiegiem Informacji w Organizacji

Przenieś swój biznes do Chmury.

Nieograniczona moc obliczeniowa, rozwiązania, które zapewniają ciągłość i bezpieczeństwo działania oraz wygodny model rozliczania sprawiają, że firmy coraz chętniej korzystają z technologii chmurowych. Eksperci zespołu Cloud by Asseco wdrażają chmurę obliczeniową w firmach i organizacjach, niezależnie od ich rozmiaru. Migrują tam istniejące usługi klientów i dostarczają rozwiązania w modelu MultiCloud, łącząc najlepsze technologie chmurowe największych dostawców – Microsoft, Amazon i Google. Każdy projekt realizowany jest zgodnie z indywidualnymi potrzebami i oczekiwaniami klienta.

Chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami przez e-mail: kontakt@asseco.cloud lub tel.: +48 91 42 57 444

Zacznij działać w Chmurze z Asseco Data Systems

Case Study z wdrożeń procesów Paperless

Santander Bank Polska: w kręgu usług zaufania.

Santander Bank Polska jest trzecim pod względem wielkości aktywów bankiem w Polsce, który posiada ponad 6 mln klientów. Oferuje rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz międzynarodowych korporacji. Bank wdrożył Platformę Usług Zaufania Online – wewnętrzny portal, który umożliwia pracownikom korzystanie z narzędzi identyfikacji elektronicznej przewidzianych w europejskim rozporządzeniu eIDAS. Realizacja pozwoliła na wprowadzenie pieczęci elektronicznej, kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz podpisu mobilnego „SimplySign”, który składany jest poprzez aplikację mobilną na smartfon lub tablet. Zastąpienie podpisu odręcznego jego elektronicznym odpowiednikiem umożliwiło organizacji wprowadzenie procesów „paperless”. Zapewniło również redukcję kosztów oraz skrócenie terminu związanego z realizacją procesów biznesowych. W ten sposób ponad 300 pracowników Banku, niezależnie od miejsca i czasu, może szybko dopełnić niezbędnych formalności.