Artykuły
Przełącz się na #BiznesBezPapieru!
Firmy, które chcą być odporne na kryzysy i dalej się rozwijać powinny przenosić swoje procesy do świata cyfrowego. Potrzebują jednak wsparcia technologicznego, prawnego i organizacyjnego.
Dlatego celem kampanii #BiznesBezPapieru jest zwiększanie świadomości przedsiębiorców o korzyściach wynikających z digitalizacji i wskazywanie, jak dzięki niej mogą podnieść efektywność swojego biznesu.
Rynkowe badania dowodzą, że pandemia Covid-19 skokowo przyspieszyła procesy cyfryzacji w przedsiębiorstwach.
- Według raportu McKinsey od stycznia do maja 2020 r. gospodarka cyfrowa w Polsce wzrosła o 18,4% czyli 2,5-krotnie szybciej niż w latach 2017-2019.
- Z badań EY Digital Investment Index wynika ponadto, że choć większość firm (79 proc.) rozumie potrzebę cyfrowej transformacji, to skalowanie inicjatyw cyfrowych, wciąż pozostaje wyzwaniem.
W odpowiedzi na potrzeby biznesu startuje kampania #BiznesBezPapieru, by jeszcze skuteczniej pomagać projektować i wdrażać rozwiązania, które umożliwiają zamianę tradycyjnych procesów na cyfrowe.
Sprawdzone know-how
Praktyczną wiedzę na temat digitalizacji przedsiębiorcy i konsumenci mogą uzyskać w edukacyjno-informacyjnym serwisie biznesbezpapieru.pl. To pierwsza tego rodzaju strona poświęcona w całości cyfryzacji i strategii paperless. Czytelnicy znajdą tu poradniki, case studies, analizy, a także wideo webinaria i debaty oraz mogą zapisać się na newsletter #BiznesBezPapieru.
O wysoką jakość merytoryczną kampanii dbają partnerzy i eksperci serwisu biznesbezpapieru.pl, którzy podzielą się swoim doświadczeniem w transformacji cyfrowej pod kątem technologicznym, organizacyjnym i prawnym.
Działania edukacyjne będą prowadzone za pośrednictwem mediów biznesowych i serwisów społecznościowych. Organizowane będą szkolenia dla przedsiębiorców w formie webinarów, a także debaty z udziałem autorytetów branżowych.
Najlepsi eksperci
Serwis merytorycznie będą wspierać przedstawiciele partnerów: Michał Kanownik ze Związku Cyfrowa Polska,, dr Michał Kawecki z Wyższej Szkoły Bankowej, Justyna Orłowska z GovTech, dr hab. Krzysztof Kozłowski z SGH, dr hab. prof. UO Dariusz Szostek, Tomasz Chomicki z Samsung Electronics Polska, Michał Tabor z Obserwatorium.biz, Krzysztof Polcyn z EFL, a także eksperci Asseco Poland i Asseco Data Systems.
Partnerami kampanii są: Związek Cyfrowa Polska, Samsung, GovTech Polska, Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie, Szkoła Główna Handlowa, Obserwatorium.biz, Santander Consumer Bank, EFL, Szostek_Bar i Partnerzy Kancelaria Prawna i Program Czysta Polska.
Zobacz także:
- Jak ważne jest mentalne nastawienie we wdrażaniu strategii paperless pisze Artur Miękina, ekspert kampanii #BiznesBezPapieru w artykule 4 najważniejsze powody, aby prowadzić biznes bez papieru.
- Jakie trendy technologiczne i rynkowe będą kształtować cyfryzację w 2021 roku – przeczytasz w tekście 3 najistotniejsze trendy cyfrowej transformacji w 2021 roku.
- Czy rok 2020 odmienił podejście firm i instytucji na rynku cyfryzacji – dowiesz się z materiału Dlaczego rok 2020 był przełomem dla cyfryzacji i rynku usług zaufania?
Jeżeli planujesz lub prowadzisz cyfryzację organizacji, zapisz się na newsletter #BiznesBezPapieru, a otrzymasz od nas analizy, poradniki i case studies.